Dzbanek filtrujący Brita


Dzbanek filtrujący Bita kupiłam ok. 3 miesięcy temu. Czy było warto? TAK ;)
Dlaczego?
- zawsze mam czystą wodę "pod ręką"
- pije dużo wody więc dzban jest dla mnie bardzo wygodny, ponieważ nie muszę już kupować wody w butelkach (chodź oczywiście zdarza mi się to kiedy jestem na mieście)
- śmieci ( a dokładnie plastikowe butelki) zostały zredukowane 
- kiedy robię domowy napój nie muszę już długo czekać aż przegotowana woda wystygnie, teraz dodaje przefiltrowaną wodę. Tak jest szybciej i nie muszę już grzać wody :)

Cena: 89 zł



UWAGA: Pamiętaj żeby zalogować się na stronie Brity i przedłużyć gwarancje swojego dzbanka.  


Jeden filtr starcza na troszkę ponad miesiąc. A uwierzcie mi przefiltrowuje naprawdę dużo wody.

Komentarze

  1. hmm, może to i dobry pomysł. Jakos nigdy nie zastanawiałam się nad tymi dzbankami filtrującymi, zawsze po prostu kupuję wodę w butelce ;)

    Zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pije dużo wody, więc taki dzban jest dla mnie super wygodny :-)

      Usuń
  2. tez mam!
    wez udzial w najlepszym konkursie swiatecznym na moim blogu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też posiadam taki dzbanek i jestem bardzo zadowolona. Największy plus dla mnie to, że nie muszę czyścić tego wstrętnego osadu po herbacie z kubka i odkamieniać naczyń. :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do nas.
    www.nakicialape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jesteś zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty